dilluns, 9 de novembre del 2015

Què podem aprendre dels nostres avis?

A la classe de català B2 vam llegir i comentar el text Abandonada al carrer, de Maria de la Pau Janer. Vam reflexionar sobre el que podem aprendre dels nostres avis i si tenir cura de la gent gran ha de ser un deure de la societat.




Na Montserrat Cirera ens ha escrit aquest text que volem compartir amb vosaltres.

Què podem aprendre dels nostres avis?

Jo no vaig tenir la sort de poder gaudir dels meus avis, tot i així, els meus pares m’han explicat tantes històries d’ells que d’alguna manera és com si jo els hagués conegut, i en part, sóc com sóc degut al que d’ells m’ha arribat.

Ara sóc àvia i m’agradaria que els meus néts aprenguessin de mi tot el que no està ni a Google, ni a la viquipèdia: a tenir paciència, constància, ser honrats, tenir empatia, ser solidaris, etc.
Tant de bo, que en mi hi trobassin els valors que els acompanyin tota la vida i puguin passar el relleu als seus descendents i, per damunt de tot, que aprenguin a ESTIMAR.

Gràcies, Montserrat!

1 comentari: